Sjuk
2011-02-16 / 09:38:40 / Allmänt

Har inprincip varit sjuk i en vecka nu och jag har väl haft alla vinter virus som man kan tänka sig... Men nu börjar jag bli på bättringsvägen och idag tar jag tåget tillbaka till Karlstad igen. Har vart hemma hos föräldrarna i Uddevalla sen i torsdags för att dom skulle till Stockholm, så då fick jag rycka in som hundvakt. Oskar tog bussen hit från Karlsborg i fredags efter att han slutat jobba så vi har haft en riktigt mysig helg. Så skönt att han är ledig en vecka nu för sen åker han iväg med jobbet till Kiruna och blir borta i tre veckor, men han kommer komma hem en helg iaf men det blir lite segt. Dom senaste dagarna har vi mest letat lägenhet i Skövde, men det är skit svårt att få någon som ligger hyffsat centralt. Men nu har vi några på g iaf så vi får väl se vad som händer med dom...Vill verkligen flytta nu!

Stellas träning har det inte blivit så mycket av nu när jag har varit soffliggande, men har iaf ringt och bokat ridhuset imorn så då tänkte jag nöta framförallt vippen, slalom och kanske några hoppkombinationer som vi gjorde på banträningen för några veckor sedan. Börjar känna lite press för tävlingen nu och vi måste verkligen nöta framförallt slalomen, behöver träna henne på att samla ihop sig innan och att få henne mer självständig i den. Men ska ut till rusta antingen idag eller imorn och köpa mig ett slalom så jag kan träna lite varje dag, då tror jag nog att vi ska få ordning på det innan tävlingen!

//Malin & Stella

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: